Educatoare Daniela Tone

Hai la joaca 

 

Albinutele dragute

Va ureaza bun venit

De muncit ele au muncit

Si serbare au pregatit

 

Zborul – Joc distractiv

 

Noi zburam ca fluturasii,

Ne spalam ca iepurasii,

Desenam un curcubeu,

Eu pe-al meu si tu pe-al tau.

Iar apoi ne asezam,

Linistea sa o ascultam,

Bine, bine sa cantam.

 

 

Buna dimineata draga gradinita – cantecel

Buna dimineata,

Draga gradinita!

Un baiat ti-aduce  mama

Si are si o fetita.

Eu sunt cel mai mare

Vezi ca-mi  sade bine;

Dar nici eu nu-s mititica

Uita-te la  mine.

Am adus o casca

Si-o racheta mare

Pentru tine baietele

Nu e de mirare.

Si eu o papusa

Cu ochi  ca de fraga,

Cand o culc ii cant intr-una

‘Nani, mama draga!’

Batista mea e mica – poezie

 

Batista mea e mica

Si nasu-i mititel,

Promit sa fiu cuminte,

Sa am grija de el

Nu vreau sa zica lumea:

– Uite-l pe murdarel!

Trenul iepurasilor – poezie

 

Vine trenul de la Iasi

Incarcat cu Iepurasi.

Unul sare de pe scara,

Altul, tusti pe geam afara.

Numai unulmic de tot

Are lacrimi mari pe bot:

„Mai incet, nene franar,

Ca sunt mic vreau sa sar!”

 

 

Iepuras dragalas – cantecel

Iepuras coconas,

A fugit de pe imas,

Si s-a dus, colo sus,

Intr-o tufa s-a ascuns.

Iar dulau, caine rau,

L-a gonit din cuibul sau.

Si s-a dus colo sus,

Intr-o tufa s-a ascuns.

1, 2 Botton my shoe! – cantecel

1, 2 Botton my shoe,

3, 4 Knock on the door,

5, 6 Pick up sticks,

7, 8 Lay them straight,

9, 10, Do’it  again!

Do’it  again!

Afost odata un orasel – joc

 

A fost odata un orasel

Ute-asa…

Cu multe turnulete in el

Ute-asa…

Si turnul avea un geam mic

Ute-asa…

Prin el priveste un pitic

Ute-asa…

Piticul rau se plictisea

Ute-asa…

Si o pitica isi alegea

Ute-asa…

Si impreuna ei dansau

Ute-asa…

Si-apoi la revedere isi luau

Ute-asa…                                                                                             Alunelul

Alunelu’, Alunelu’, hai la joc,

Sa ne fie, sa ne fie cu noroc.

Alunelu’, Alunelu’, hai la joc,

Sa ne fie, sa ne fie cu noroc.

Cine-n hora o sa joace,

Mare, mare se va face.

Cine n-o juca de fel

Sa ramana mititel.

 

 

 

 

 

 

