Ieri am fost la un salon din Bucuresti unde m-am prezentat cu un voucher achizitionat de pe un site cu reduceri. Am mers pentru manichiura si pedichiura,, mai exact: 23 lei pentru o manichiura clasic, french sau model Orly si un masaj de maini + o sedinta de pedichiura clasica, french sau model Orly si masaj picioare, in valoare de 68 lei – Reducere 66%!

Eu am optat pentru ceva clasic. 

 Am ajuns mai devreme si a trebuit sa astept chiar putin mai mult decat ar fi trebuit. Am avut destul timp ca sa analizez salonul. Nu am simtit ca sunt profesionisti, dar se strauiau sa para. Am fost putin taiata si nu aveu oja in toate sticlutele pe care le aveau afisate. Iar manopera a fost de nota 6. Din pacate am acceptat o culoare pe care am sters-o acasa, pentru ca nu ma reprezenta. Cat despre masaj ce pot sa spun am fost data cu o crema obisnuita si a durat 5 secunde.
Un moment destul de haios a fost cand a venit o doamna care dorea si un model la manichiura asa cum scria in oferta si bineinteles ca nu s-a putut. Ba chiar manichiurista se uita intr-un fel care spunea ceva de genul ” mai vrei si model cand tu ai venit  la reduceri”.
Aceata reducere era facuta pentru a atrage si alte cliente dar daca au vazut ca doamnele nu vor sa cumpere un abonament de la ei cred ca nu se mai straduiau prea mult. Eu nu l-am cumparat si si l-as cumpara doar daca serviciile lor ar fi fost unele profesionale. Nu au reusit sa ma convinga ca merita sa ma intorc la ei.
Astazi am sa merg la un alt salon pentru a ma tunde si a ma coafa sper sa nu ajung sa regret prea tare ca am achizitionat aceste vouchere.