Am facut baza tortului dupa reteta de la  https://totuldesprecopii.wordpress.com/2010/03/24/tort-

pentru-aniversari-reteta/

 

 

Iar pentru a modela trenuletul am facut un blat din:

7 oua
7 linguri de apa
7 linguri de ulei
1 cana si jumatate de  faina
1 cana si jumatate de zahar
1 praf de copt
1 pachet de zahar vanilat
2 linguri de  cacao

Se separa ouale, se bate albusul spuma, se pune zaharul cu apa la foc mic pina se face sirop apoi se toarna fierbinte peste albus batind cu mixeru cam 1 minut, peste se pune uleiul si se bate cu mixeru, se pun galbenusurile si se bate cu mixeru, apoi se adauga praful de copt  si faina amestecind pina cand se omogenizeaza.

Se unge o tava cu unt sau margarina si se toarna compozitia pastrand un pic pentru a se amesteca cu cacao, punind si aceasta compozitie peste cealalta compozitie.

Se coace la foc potrivit (180°C) 40-45 minute.

Dupa ce s-a copt l-am lasat sa se raceasca si am decupat dupa un sablon din hartie locomotiva si vagoanele. Am facut cate un vagon pentru fiecare copil.

 

 

 

 

Am folosit pentru ornat creioane pentru decor si ornemente colorate din zahar. As fi vrut sa pot gasi si alte alimente pentru ornat.

 

 

 

 

