Iata cum am pregatit-o eu:

  • 3 morcovi;
  • 1/2 dintr-un ardei gras mic;
  • o telina mica;
  • o lingurita de bulion;
  • un varf de lingurita de legume baza pentru mancaruri;
  • putina fidea.

Am taiat legumele in bucati mari.

Am pus la fiert morcovii in 1l si 1/2 de apa, i-am lasat sa fiarba 10 minute dupa ce apa a dat in clocot. Apoi am adaugat ardeiul si telina pe care le-am lasat sa fiarba 15 minute, am adaugat bulionul si legume baza pentru mancaruri. Nu am mai adaugat sare pentru ca baza pentru mancaruri contine sare si bulionul pe care l-am folosit este facut de mine si are si el sare. Dupa ce a fiert si bulionul 5 minute se adauga fideaua,  se mai lasa la fiert inca 5 minute si supa este gata.

Legumele le puteti folosi ca pe o garnitura. Sau le adaugati la alte mancaruri.

Lui Matei i-am dat supa nu si legumele si a mancat-o pe toata.

