Pentru ca oamenii sunt diferiti iar bebelusii sunt oameni, si ei sunt diferiti. Nu exista un tipar dupa care sa il poti creste. Exista lucruri generale  care te pot ajuta in cresterea copilului.

Este foarte important sa consultam cat mai multe pareri si cred ca nu ar trebui sa ne lipseasca din casa o carte pe care sa o consultam din cand in cand.

Eu am o carte care m-a ajutat foarte mult si pe care o recomand cu toata increderea. Cartea se numeste “Totul se intampla pana la sase ani” si este scrisa de Ana Savin.

Care sunt lucrurile care ne-au suparat in primele trei luni:

  • Colicii pe care nu poti sa ii faci sa dispara. Medicamentele pe care  le-am dat lui Matei l-au ajutat dar nu au rezolvat problema. Eu sunt adepta medicamentelor pe baza de plante si a ceaiurilor cat mai naturale.
  • In primele luni mi-a fost foarte greu sa ma trezesc din 2 in 2 ore pentru a-i da laptic lui Matei. Chiar dac se mai trezea si sotul sa ii aduca laptic eu tot ma trezeam.
  • Doctorita la care il inscrisesem pe Matei nu era prea buna si a trebuit sa il inscriem la o alta doctorita  care pune foarta multa pasiune in meseria pe care o face. Pot sa spun ca am fost norocosi.

Care sunt lucririle care ne-au bucurat in primele trei luni:

  • Chiar daca am fost speriata dupa ce l-am nascut pe Matei, pentru ca stiam ce ma asteapta din experienta mea de bona, am fost fericita sa vad ca am un copil sanatos si frumos.
  • Am fost fericita sa vad ca am un copil care chiar daca a plans mult din cauza colicilor a invatat destul de repede sa ne zambeasca.
  • M-am bucurat ca Matei a acceptat lapte atat de la mine cat si de la biberon(lapte praf).
  • M-am bucurat ca  Matei a fost un copil care chiar daca a racit in primele luni nu s-a imbolnavit atat de tare incat sa fie nevoie sa mergem la spital.
