Greseli am facut si o sa mai facem pentru ca suntem imperfecti. Important este ca ne dam silinta ca sa nu avem prea multe greseli.

  • Recunosc ca uneori m-am infuriat si nu a fost prea bine;
  • La inceput aveam tendinta sa spun bunicilor despre problemele noastre cand el era prezent;
  • L-am lasat sa foloseasca WC-ul de cateva ori, dupa care am inceput sa ma tem ca nu cumva sa faca infectie urinara si l-am puns sa faca pipi iar la olita. Asta nu i-a placut si din cauza asta a  inceput sa nu ne mai spuna cand vrea sa faca pipi. Acum obisnuiesc sa sterg WC-ul foarte des si li las sa faca pipi ca un baiat mare si rezultatele sunt foarte bune.
  • Daca este prea obosit incercati sa ii spuneti unde trebuie sa faca pipi si chiar sa il pubeti sa faca.

Pentru a face cat mai putine greseli incercati sa aplicati ceea ce cititi, tinand cont de felul copilului de a fi. Si e foarte important sa fiti atenti la ceea ce face el si sa va intrebati daca nu cumva a-ti facut ceva care sa il deranjeze.

Va doresc multe reusite.

