Acum 7 ani am avut ocazia sa merg in Germania chiar de Paste (cel catolic). Iata cum au sarbatorit ei.

S-au strans toate rudele de gradul I. Fiecare a adus cate ceva de mancare, multe salate, nu au pregatit mancare gatita prea multa, mult mai putina in comparatie cu noi romanii. Desertul a fost si el destul de usor. O prajitura cu branza si o salata de fructe. Dupa ce unii dintre ei au baut cafeaua, am iesit cu totii la plimbare. Cei la care am mers locuiesc la tara si am avut parte de o plimbare foarte frumoasa. In Germania se pare ca vine Iepurasul de Pasti si ascunde oua de ciocolata, prin tufisuri pentru copii cuminti. Dupa plimbare toata lumea era obosita, mai ales copii care au alergat foarte mult. Dupa ce toata lumea s-a odihnit nu am mai stat prea mult si au plecat fiecare pe la casele lor. Trebuie sa va spun ca ei in general nu asculta muzica pe la petreceri si asta este un lucru bun pentru ca ii obliga pe oameni sa comunice mai mult.

