M-am hotarat sa raspund invitatiei pe care mi-a lansat-o Lecsya, si iata ce-a iesit.

Sper ca nu am sa repet ce s-a mai spus. Iata cateva principii de viata, in care eu cred si pe care incerc sa le respect.

1. Ceea ce tie nu iti place altuia nu ii face, este lucrul pe care l-am auzit la tatal meu mai tot timpul.

2. Prietenii adevarati sunt cei la care poti apela oricand pentru orice fel de problema si de la care primesti ajutor.

3. Incearca sa stai numai cu oamenii care te apreciaza cu adevarat pentru ceea ce esti, chiar daca acestia nu sunt prea multi, e bine sa punem accent pe calitate si nu pe cantitate.

4. In viata totul  se plateste, platesti chiar si cand esti bun, doar tu poti hotara ce fel de plata vrei sa faci.

5. Tu esti cel mai important om, pentru tine.

6. Cei care te vor critica prea mult, te vor complexa si nu este bine sa ii ai prea mult in preajma ta.

7. Sa nu crezi niciodata ca poate exista „critica constructiva”, critica nu construieste chiar daca te ambitioneaza uneori, pentru ca iti doresti sa demonstrezi cat de mult se insala cel care te-a criticat.

