Sambata am reusit sa ajung la salon, sa ma tund. Aveam un par prea mare si forma era banala. Chiar daca il am cret, nu mai puteam sa stau cu el asa. Imi doream o schimbare care sa mi se potriveasca, o schimbare de primavara.

Cu totii stim ca o tunsoare buna te scoate din anonimat. Iar mie nu mi s-a intamplat sa gasesc pe cineva care sa ma tunda bine – decat un singur stilist care era atat de bun ca a si plecat din tara . :)  De atunci nu am mai reusit sa fiu incantata de niciun alt hear stylist.

Sambata insa am fost placut surprinsa – ca la una dintre emisiunile in care li se fac femeilor schimbari radicale de imagine. Se pare ca am gasit in sfarsit pe cineva care sa ma scoata din anonimat: stilistul ideal la salonul ideal…

La salonul Belle Sophia, va spun sincer ca m-am simtit rasfatata. Asa ar trebui sa ne simtim dupa ce am iesit dintr-un salon de frumusete. A fost pentru prima data cand am mers la salonul de frumusete  Belle Sophia si nu va fi ultima, cu siguranta.🙂

Cel care m-a tuns este Andy, un tip simpatic care vrea sa te ajute si sa iti puna frumusetea in evidenta prin tunsoarea potrivita. Daca vrei sa incerci ceva nou, tineresc si la moda, iti recomand salonul Belle Sophia. Preturile sunt accesibile.

Cele interesate pot intra pe http://www.bellesophia.ro/servicii.htm

In cazul in care va veti duce va rog sa imi spuneti parerea voastra.