Am tot ascultat parerile unora cum ca ar trebui sa desfiintam Ziua Mamei.

Eu sper ca nu sunt prea multi. Inteleg ca este criza, dar totusi.

Cred ca sunt prea multi  care au fost traumatizati de mici, cand trebuiau sa ofere la scoala martisoare si flori in luna Martie.

Si sa nu credeti ca sunt doar barbatii  cei care vor sa o desfiintam sunt chiar si unele femei.

Sincera sa fiu nici mie nu mi-a placut partea asta a sarbatorii cu datul cadourilor din obligatie (la scoala),  dar mi-a facut placere sa ii ofer mamei mele de fiecare data un cadou.

Eu personal cred ca ar trebui sa renuntam la prejudecati si sa incepem sa facem si ceea ce ne face placere.

In  alte tari se sarbatoreste Ziua Mamei si nu cred ca au prea multe obligatii asa  cum avem noi.

Suntem obligati doar sa avem bun- simt.

